stolt ägare till ett tp ;)

igår morse kl 05 packade hela familjen johansson in sig i en trång bil (haha, skulle sett oss på hemvägen!) ocn satte kurs mot västkusten > ullared > gekås. min max summa var 500:- (haha, trodde jag verkligen på det själv?) istället så gick jag lös på cirkus 2000:-, ojdå ;)

jag är numera en stolt ägare till ett tp, och smart som jag är (eller kanske inte?) så köpte jag ett med kombinerat vuxen- & barnfrågor, så nu kan även jag spela seriöst :) nåt som jag däremot inte är något vidare stolt över, det är mina nyinköpta foppa-tofflor (givetvis kopia, 50:-) jag hade lovat mig själv att aldrig(!!!) köpa ett par.. men syster övertalade mig. men en sak är säker - de kommer aldrig lämna statts hotellet ;)

packade även på mig två olika set med påslakan (ett "manligt" randigt satin, hihi, & ett vitt kvinnligt med brodyr *love*), lite trosor, rosa gummihandskar (till jobbet), discolampa (vi hade ju liksom sönder en på förra festen), termobyxor och en massa annat (orkar inte rabbla allt, och jag tror inte att ni är speciellt intresserade av att höra det heller..)

på vägen hem stannade vi till på en jättemysig pizzeria och de hade nog världens godaste pizzasallad *mums* pizzan var heller inte dum, men salladen.. ojoj! hemma i motala var vi vid kl 23 och då vare bara bums i säng för klockan stod på ringning kl 07 dagen efter.

och här sitter jag nu efter en hård dag på jobbet. ikväll blire plugg, suck! och imorn blire först skola, sen direkt till jobbet (jag jobbar, festar & pluggar - när ska jag få tid till alla andra nödvändigheter? som städa? mina vänner? äta? sova?) och efter det ska jag iväg och träna. puh!


glömde ju nämna en bok som syrran köpte till mig igår. jag fick den för att hon tyckte den passade mig så bra - festboken! ;) PARTYPINGLA? oh yeah, hell yeah, fuck yeah!

Kommentarer
Postat av: hanna

trodde aldrig jag skulle säga detta men, GUD GE MIG MÅNDAG!

2007-10-23 @ 21:57:43
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0