tillbaka på östgötaslätten

japp, igår rullade bussen upp på östgötaslätten igen och jag var hemma. men med en ännu knepigare känsla i magen än vad jag hade innan jag åkte. och om det är bra eller dåligt, det återstår att se...

hur som helst så var sista dagen i lund super. jag valde givetvis shoppingen framför skolböckerna. och jag fick också sällskap ("jag tycker de borde sälja möbler här inne också" hihi, så söt!) magen började kurra och vi gick till coffepoint för en toast & lite te. mys!

när vi ätit upp gick vi på lägenhetsvisning, sen blev det häng hela kvällen hemma hos peter. blev också en liten promenix till affären så att vi kunde laga lite ugnstekt falukorv, supergott. de där grabbarna kan verkligen sin sak i köket (jag med, disk & städning. hihi)

när klockan slog sovdags begav vi oss till bussen och åkte hem. där blev det lite kvällssnack i soffan, sen slocknade vi gaaanska fort. morgonen därefter ringde klockan kl 06 *suck* bussen hem gick kl 08.

bussfärden var dock helt okej, sov nästan hela vägen upp till jönköping där jag bytte buss och intog en plats hos den sjungade busschaffisen, hell yeah! :) väl framme i linköping blev det fika med anna & gustaf, trevligt (fast om man inte är så kaffesugen så behöver man ju inte hälla ut kaffet, man kan faktiskt låta det vara, hihi)

däremot bussfärden från linköping till motala var hemsk. så sjukt trött jag var! sicken tur att snälla mammsen hämtade mig, gav mig mat här hemma så att jag sen kunde hoppa ner i sängen och krama kudden. .


(pics från skånetrippen kommer, fast det dröjer lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0