vem försökte jag lura?

trodde jag verkligen på det själv? haha.

blev en kanon (kalkon!) kväll! men det såg inte så ljust ut i början. men sen lyckades jag övertala gustaf till fest (många fula knep användes, hihi), så vi hoppa in i brum och begav oss till småstaden. plockade upp henriksson och lite käk, sen skjutsade jag grabbarna till hanna medan jag skulle hem och byta(?) outfit. haha.

efter en halvtimme var även jag på plats i brinken och min drink va redan upphälld. riktigt rolig förfest trots att vi bara va 4 st, hihi. hannas snälla bror agerade sedan taxi in till stan och det är i och med detta som jag klev in i dimman.. rykten säger att jag jag trodde mig vara paris hilton och sprutade champange (läs: en carlsberg) på dansgolvet . .men jag vet inte? :P

tack till de allra finaste pojkarna & flickan : gustaf, henriksson & hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0