bella vs lotta

jag har faktiskt inte en blekaste om när jag somnade igår (eller jo, det har jag ju egentligen. sa godnatt till folket vid 24:00 igår, tittade på music and lyric till cirkus kl 01:30. sen efter den satte jag på se upp för dårarna och såg en bit av den, så jag kan nog ha somnat runt kl 02-02:30 kanske. ojoj, det tar sig. yeah!) men jag sov gott iaf :)

dagens planer är lunch med sigurd. frågan är bara vart vi ska placera våra små söta rumpor? bella note? lotta på hörnet? hugo? ströget? harrys? baltzar? åh, ibland äre inte bra när man har för många valmöjligheter. hihi.

efter lunchen bär det iväg hemåt igen. hoppas syster & kidsen är kvar så jag kan få leka av mig lite ;) annars ska mamsi och jag åka och inhandla (svin-)billig väggfärg till mitt rum. ja, för nu ska helena dra på sig målarkläderna och tro att hon kan något som hon egentligen inte alls kan. haha. men, men.. jag har ju inga större krav. bara rött blir vitt så är jag nöjd :)

imorn är det jobb igen. inget vidare taggad men mår iaf lite bättre i kropp och knopp (vi får la se om jag säger nåt annat efter dagens vändor) så det ska nog gå rätt på att jobba ändå. och pengar blir det. sist knegade jag ju till mig en cykel :)

beroende - bra eller dåligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0