det blir aldrig som man tänkt sig..

blev ingen fika med empan idag. vi tar det imorn istället. förhoppningsvis iaf, för nu ringde de och ville att jag skulle jobba också. och det tackar jag inte nej till. bara en halvdag, men det blir ju lite iaf. halva dagslönen för att vara exakt ;) uhh.. jag är ju ritktigt smart ibland..

kanske blir det ändringar till helgen också? motala vs linköping! jag håller stenhårt på linkan, ska bara lyckas övertala de andra också *hihi*

idol.. ja, daniel vann ju mitt hjärta (haha, är jag så nördig nu?) när han sjöng mikas grace kelly iaf. fan va bra! :)

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha ja egentligen, rätt logiskt :P

2007-09-26 @ 22:54:25
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0