för att höja min studiemotivation..

..köpte jag mig idag en skolväska *haha* (som jag sa till mamma: jag får i en präm = skolväska *ler*) jag är tveksam till att det kommer hjälpa men värt ett försök som sagt. men nu återstår pennor, kollegieblock och såklart en "första dagen-outfit" :)

jag väcktes klockan 08 imorse för jag, mamsi och farmor&farfar skulle bege oss ner till adelövs marknad (igår var en skitdag, och jag tänkte baske mig inte uppleva en likadan dag idag) blev en msyig dag.. hittade dock inte så mycket grejer (gör jag nästan aldrig på marknader) förutom min väska (som jag fick 100kr billigare *yeah*) farfar bjöd på mat. det blev pannbiff, lök & potatis. och det föll mig helt i smaken - jag som älskar svensk husmans kost :)

på vägen hem stannade vi vid en liten sjö för lite rast. farmor hade gjort en liten picknick-korg med massa godsaker. men det allra bästa var - farmors hembakta bröd & farfars saltgurka *mums*


f & f - tack för saften. världens godaste saft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0