ge mig vinkväll!

jobbet har gått skitbra de två senaste dagarna. det är så härligt när jag (och li) får bossa över stället - me like :) vi har städat rekord många rum och vi har dessutom haft kul under tiden. så borde det vara varje gång!!

jag säger bara: vad tusan har jag gett mig in på? haha. trodde jag verkligen att jag skulle klara av att fixa om rummet by myself? ha! men jag gör mitt bästa iaf. tror inte att resultatet blir något vidare (jag hajar verkligen inte det där med spackling. hihi) men jag får se det som träning. tur att det inte är mitt hus iaf *ler* ;)

imorn blir det slipning i rummet, stan med syster stor en snabbis och sen hem för att smeta färg på väggarna. hehe. ska bli intressant. och framåt kvällskvisten byter jag blåbyxorna mot party-outfiten :) planen är den att jag tar med mig min luftmadrass, brummar in till anna i linköping, inspeckterar hennes nya lya, hinkar några liter vin, skakar rumpa på korgen och sen somnar på något trevligt ställe :) tja, typ så ser planen ut. thihioi.

GE MIG VINKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anna

Räkna med det pumpan!=) vinet finns redo för dig när du kommer...
Imorn e det fest!

2007-09-15 @ 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0