girls night out

blev verkligen en kalaskväll igår. jag, anna, maria & cristin hade tjejfest hos anna. lagade supergod (smal-)paj och drack en massa vin. avancerade "jag har aldrig"-leken & tyckte att vi var porrigast i stan. haha.
image204
när vinet var upprucket trippa vi in till ågatan där vi sedan vek av till platå. därinne hittade vi ett bra bord *asg*, då vi beställde mer dricka och så raggade jag (på!) nötter :) och sen började det dra i benen.. dansgolvet! och lagom tills dess kom henriksson & gustaf och joinade ;)

varmt som tusan blev det, så vi gick till burger king för att svalka oss (eller rättare sagt träffa snubbarna ahlin & frasse som satt där och käkade) vi bestämde oss för efterfest och sen började vi samla folket. ha, sicken tid det tog. men efterfest blev det *asg* sista personen lämnade lägenheten kl 08 - undra varför? (hahahahahaha!)

jag vaknade vid kl 13 och då bestämde jag mig för att väsnas lite så att anna vaknade så vi kunde käka frulle. vi käkade frulle i sisådär 2 h. hihi. och lagom när vi plockat bort så kom grannen över med kakor, så då blev det ännu mer kaffe & tjöt.. och tjut. fy tusan vad vi skrattade. ujuj.. vilken berg-o-dalbana! :)

begav mig från anna vid 18-tiden och sen dess har jag varit seg som en kola. borde nog snart krama kudden, plugg imorn!

stort tack till de som förgyllde kvällen:
cristin, anna, maria, henriksson, ahlin, frasse & gustaf
(det fanns också en hel hög som saknades - och de saknades massor ! ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0