höstdag på stan

image203dagen började att jag vaknade kl 06:00. herreud tänkte jag, varför vakna såhär dags? jag tittade en stund på film och somnade om.. och vaknade sen inte förrän vid kl 11 av barnröster... sötaste olle på besök :)

efter lite piff & lek begav jag mig till sigurd och vi tog sikte på stan. blev en mysig (och höstig) promenad. väl uppe på stan var vi helt utsvultna. det blev med eller utan och kalvfärsbiffar (utan fika, bara kaffe!) när vi var mätta och belåtna så tog vi ett varv på stan. hittade lite saker här och där, men höll hårt i plånboken. när vi sprungit över hela stan så tog vi en promenad hem igen. så hurtigt så,

nu har jag skjutsat mam&pap + vänner till stan, de skulle på after work. jag var lite sugen på att joina, men jag ska ju ha myskväll med cristin :) blir tv, skvaller och godispåse (ja, dumma cristin hade ju köpt.. och jag är ju inte den som är den.) och sen hem och krama kudden så jag är pigg och alert imorn!

festfestfestfestfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0