ingen avsugning (jag kan knappt svälja)

usch, jag har så ont i halsen idag. kan knappt svälja mitt eget saliv (någon som vill ha? haha) shit alltså! men har hört att det är fler som har ont i halsen, eller iaf haft. SLAMPA!

idag har jag gjort lite nytta. ringt runt till lite ställen, hjälpt mamma och lite sånt. ikväll blire tjejfika på hugo - säga hejdå till sara som tar sitt pick & pack och flyttar till oslo. jag kommer att sakna henne nåt enormt mycket. fast lite avstånd mellan oss kanske bara är bra, det har ju varit en del fighter på sistone *ler* men som sagt, jag kommer sakna henne fruktansvärt mycket. min lilla snörpa..

Kommentarer
Postat av: Lii

Det vet du.. Hallå, vad skulle vi annars roa oss med dagarna i ända? :D

2007-09-05 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0