jag har ont i magen

..fortfarande! jag skrattade så jag höll på att dö igår. kejll bergkvist kan verkligen konsten att få en att skratta. hujedamej, helt klockren! :)

helgen har varit bra. i fredags jobbade jag hela dagen (haha, jag blev till och med utbjuden av en gäst, ojoj!), sen myste jag hemma med far, mor, syster stor & god mat. slocknade ganska tidigt men det var välbehövligt.
på lördagen började jag jobba en timme tidigare än vanligt, plus att jag på eftermiddagen jobbade över en timme. OJ, så duktig man kan vara. hihi. men fick bra beröm av både bossen & gästerna :)

på kvällskvisten tog jag mig in till linköping. gustaf & jag skulle hinka vin. men det gick sådär, jag var så sjukt trött. men lite vin fick jag allt i mig :) vi knallade bort till david på "inflyttningsfest" (haha!) och där blev vi kvar en stund.

och igår låg vi hemma hela dagen och skrattade åt kjell bergkvist som sagt. den bästa sommaren & hela mäklarna-serien. haha, cirkus 8 h framför film, oj! men vi var också hurtiga och tog oss en liten promenix i det fina höst (läs: vårvädret). och så lagade gustaf svingod köttfärssås medan jag låg på soffan och sov.. precis som det ska va :)

i bilen hem igårkväll såg jag ett stjärnfall. mitt allra första faktiskt. jag blev så förundrad att jag nästan (men bara nästan) glömde bort att önska mig något.

idag borde jag bege mig till stan och inhandla lite nödvändigheter. sen borde jag verkligen plugga lite ikväll.. j a j a !


Kommentarer
Postat av: sara

nice baby! fint de har blivit här på bloggen. ursnyggt kort med ju! puss

2007-09-24 @ 19:31:35
Postat av: Emma

Jo, det kan du väl få =)

2007-09-24 @ 22:04:14
URL: http://lurkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0