[ k r e i f - s c h i i v a ]

jahopp, då var den över.. kräftskivan som sara & jag har pysslat med x antal dagar. blev en riktigt lyckad tillställning. jag tackar alla 30 pers som dök upp (det var 70 st som fick inbjudan. bra uppslutning eller vad säger ni? haha!)

vi hade hyrt en stuga och pyntat den till ett barnkalas, vi bjöd på mat, kräftor och svalkande dryck för strupen. vi sjöng snapsvisor och vi käkade rabarberpaj. på det lilla dansgolvet vare också folk som skakade sina lurviga (jag fick en bugg av the king - oh yes!) festen slutade med att folk hade däckat i bilar, spytt, lekt bordell och att en brandsläckaren sprutat ner hela köket - en helkväll som bjöd på det mesta alltså ;)

efter cirkus 3 h sömn knatade jag upp för städning. och vilken tur att man har så fina vänner som hjälper till (ni är guld värda) blev ju liksom lite panik när SÖREN ringde. hihi :)

nästa år är det dags igen.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0