köksbordsfester är dom bästa

hujedamej..

efter shopping, slipning & målning drog jag in till linköping för att dricka vin och snacka lite goja med anna, maria & gustaf (stackars gustaf.. thihi) vi beställde pizza och hällde upp vin.. sen gick det åt fanders, men roligt hade vi. jag skrattade så att tårarna rann :)

efter tokigheterna på västra vägen 7(?) knallade vi över vägen till 10:an. gustaf bjöd på kaffe, likör & paj *mums* precis vad jag behövde sisådär kl 24:00 :) när magen var mätt och belåten begav vi oss till blue heaven där vi fick fribiljetter. ganska dött, men vi gjorde det bästa av situationen.. vi hade ju ändå fått fribiljetter :)

vägen hem är ganska grådolmig. hihi. och likaså "efterfesten".. jag somnade visst i hallen. sen lyckades jag skänka bort min luftmadrass till gustaf, snäll (läs: full) som jag var. så jag sov visst på golvet. men tydligen var det ganska så bekämt, för gustaf frågade hela natten om jag inte ville ha tillbaka madrassen.. men icke :)

jag & gustaf lämnade anna vid 12-snåret i förmiddags. då åkte vi till jula för att inhandla en hink (*asg*) och lite pryttlar till min far. sicken tur att jag hade gusten med mig, helt lost därinne ju. men när jag tillslut hade hittat det jag skulle brummade jag hem till motala (borde jag verkligen ha kört? det är frågan det..) och här hemma har jag kladdat mer färg på väggarna, och nu väntar jag på att krubbet ska bli klart :)

tack till anna, gustaf & maria för en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDRA VARFÖR INTE GUSTAF SOV HEMMA?

2007-09-17 @ 22:51:13
Postat av: Maria

Hej Helojna :) Ja varför tänker man så? man ä'r knasig! annars då? allt bra?

2007-09-18 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0