lägesrapport

har fått mejl av mina lärare idag som så gladeligen berättade att lektionerna på tors & fre är inställda p.g.a studiedag eller nåt sånt. härligt! men ska nog vara duktig och plugga lite hemma iaf, det behövs nog. jo, det är tydligt det.. ;)

så idag blir det plugg fram till kvällskvisten, sen står det nog fika med emmy på schemat? ska bli trevligt. det var åratal sen det bara var hon & jag som fikade. och jag misstänker att vi har en del att skvallra om :)

oh, jag längtar så mycket till lördag. ska bli så roligt, jag längtar också sjukt mycket till nästa vecka.. först lund, sen malmö, sen lund igen. åh, jag spricker snart! mer skåne åt helojna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0