lever ..inget för mig

åt lever för första gången idag (tror iaf att det var första gången? möjligtvis att jag käkade det som liten, men inte vad jag minns iaf) det var inte så farligt faktiskt. men det tillhör inte en av mina favoriter, verkligen inte (läs: inget jag skulle önska. men serveras det så äter jag.)

annars har inte gjort så mycket av det som stod på listan. fast letat fram skolböckerna har jag gjort, även bläddrat igenom dem och levergrytan är som sagt uppäten. men då var också allt *suck*

imorgon väntar lite kneg på statt igen. känns sisådär lockande, men pengar blir det iaf. sen efter jobbet tänkte jag ta en snabbis på stan för att fixa med lite saker.

detta var verkligen ett onödigt inlägg. det enda jag ville berätta var att lever inte var någon höjare. haha.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Därför du bekämpar din egen så flitigt med vin?

2007-09-20 @ 21:38:35
Postat av: Helojna

gustaf -
tja, nåt i den stilen kanske :) ge mig vinkväll (..och en ring!) *ler*

2007-09-20 @ 21:54:05
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Mohammed Ali

hmmm... en ring? vsd för ring? en sittring? en förlovningsring? en fisring? eller en ring med männsikor?

2007-09-21 @ 13:57:36
Postat av: Hannapanna

Oh, sicken fin blogg hon fått...Önskar en annan vore så klipsk.
over and out!

2007-09-24 @ 13:22:17
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0