lite blandat om dagen & morgondagen

varit på jobbet idag, gick okej. lite knepig dag.. efter jobbet åkte jag hem och sov en stund. sen fixade jag käk och efter det drog jag upp till stan för en kvällsfika med emmy. verkligen jätte-trevligt :) måste snart göras om, definitivt. efter helgen kanske? haha!

imorn blir det nog inge jobb (eller?). jag hoppas iaf på ledig dag. för planerna är att jag ska träffa sigurd och göra stan. ska bli mys.. jag hoppas på bra höstväder imorn så vi kanske kan ta en promenix också :)

på kvällen blir det en efterlängtad filmkväll med sötnosen cristin. och lördagen är fortfarande ganska oviss, fast inte kvällen då. hihi. då blire dunderfest på västra vägen, hell yeah! hoppas alla mina pinglor joinar (speciellt hanna)

näe, nu ska jag kasta in handduken och titta på film istället. fast först, idol :) så sorgligt! haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi måste ta våran fika nån dag snart med, var ju jätte länge sen vi planerade det! :)

2007-09-28 @ 03:15:43
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0