mitt blir ditt

jahopp, då var mitt rum hos nena uthyrt. kommer kännas så knepigt att hälsa på. idag är en ganska så jobbig dag. min hals gör fruktansvärt ont och jag saknar malmö mer än någonsin! suck! hade hoppats på en tripp dit nästa vecka, men det verkar som om den inte blir av. jag behöver min nena. jag behöver..

och min motivation till studier är som bortblåst. men det är tur att jag inte börjar förrän den 19:e sept. fast vad ska man göra fram tills dess? ta tag i träningen kanske? som om jag någonsin skulle bli en hurtbulle? haha, det är ju skrattretande.. att jag aldrig inser! kanske dags att börja använda mina glasögon ändå? jag stirrar mig blind..

om du bara vill

Kommentarer
Postat av: Ahlinho

Jag vill! vill du?

2007-09-06 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0