nu ska jag ta tag i grejer

vi har nu tagit steget in i september, vilket betyder att hösten är här. jag vet inte riktigt om jag skall skratta eller gråta? vart tog liksom sommaren vägen? kanske lika bra att hösten kom? men det blev ju ingen sommar?

och nu ska jag (som rubriken berättar) ta tag i grejer: plugg & träning. jajamensan! (nu laddar vi om för beach 2008, thihi)

hösten känns faktiskt inte så depp som jag trodde. jag har en del ljusgilmtar att blicka fram emot:
# inflyttningsfest och holabandola hos h2 i kalmar
# dra till grannlandet och hälsa på "norskorna"  sara & frida (och maja)
# till lund och mysa med finaste
# födelsedagsfest hos bästaste nena i malmö
# stockholmsvisit > till crillan & petta p
# en tripp till vimmerby & söta johanna finns också med på schemat

ojdå, det var redan 6 helger.. sen ska jag ju hinna svänga mina lurviga med motala-pinglorna med. men det största problemet är nog inte hur jag skall få tid.. utan snarare vilken bank jag ska råna? 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tänkte att vi kanske kunde ta en dag i Lkpg på lördag? En myslördag ;)Eller hade du andra planer just för lördagen, för jag kanske kan någon annan dag också :D Puss

2007-09-03 @ 18:29:06
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0