personalfest ala statt

igår hade bossarna bjudit oss på personalfest. första stoppet blev i deras trädgård där det bjöds på vin och grejer (louise, li & jag hade träffats 2 h tidigare för att grunda lite) efter det blev det en guidad tur i deras nya hus - jisses!

när vi traskat huset runt blev vi oroliga - skulle vi inte få någon mat? liksom det fanns inget bord uppdukat någonstanns. shit tänkte vi.. men så traskade vi 100 meter där vi steg på kung sverker som tog oss på en båttur till boren genom slussarna. blev en mysig båttripp.. och en våt sådan. shit vad vi drack vin ;)

efter båtfärden lyckades vi få olearys som precis hade stängt, att öppna åt oss ;) festen fortsatte.. och när jag vinglade hem på cykeln insåg jag att jag nu hade hivat vin i en hel arbetsdag - 8 h. oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0