sjuk & tråkig

suck.. då ligger man här igen då. ingen online på msn, inget roligt på tv och sängplatsen brevid är alldeles tom.

men men. idag (eller snarare igår) knallade jag upp vid kl 07:00 för att traska till jobbet. nåja, det blev en bilfärd, men ändå. jag kände mig inte alls taggad. men det var bara att bita i det sura äpplet och gå dit (efter att jag knaprat lite panodil vill säga) framme på jobbet möts jag av en förskräckelse: jag är ensam idag & massor att göra. fuck! men det var bara att knega på. jobbigt som satan, men det gick :)

efter jobbet har jag inte gjort något speciellt. hjälpt mamsi som rensar vinden, käkat , grattat snoddas och hängt vid datorn/tvn typ. när det var läggdags för vanligt folk placerade jag mig framför spiderman 3 - rätt hyfsad ändå (jag är stolt!). hade faktiskt inte sett den innan, men den funka (fast å andra sidan fungerar det mesta nattetid)

om några timmar hoppas jag på att jag har somnat och hunnit vakna så att jag kan ta tag i lite nödvändigheter. städ, plock och lite sånt. kanske även en fika med en pingla :)

näe, nu är det time för ny rulle.. jag hoppas innerligt att jag inte är lika sjuk imorn. jag vill vara frisk & glad, inte sjuk & tråkig. nä, frisk & glad ska det va!

Kommentarer
Postat av: förorts casanovan

shootgun!
på platsen brevid dig i sängen.

2007-09-11 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0