sörens favorit

jao, det är jag det! ha!

nu är rummet äntligen klart. och jag är supernöjd med resultatet. visst, det finns lite kvar att pilla med, men i det stora hela så är det färdigt :) det syns väl kanske att det är två okunniga som fixat de, men det gör inte så mycket. jag är nöjd iaf. och nån gång måste man ju lära sig, ellerhur?

*suck & stön* om nårga timmar ska jag på möte på skolan. bajs! jag vill verkligen inte.. men, men. jag borde verkligen! sen på torsdag hoppas jag kunna ta tag i simningen. och på fredag äre jobb, lördag också. blivit tillfrågad om söndag med.. men vet i tusan? jag vill ju ut på rajtan tajtan på lördagkvällen. någon mer som är suegn? ge i så fall ett snabbt svar så jag inte hinner tacka ja till jobbet.

nä. dags för ny film nu. eller ny och ny? det får la bli nån gammal rulle som jag sett förut. kanske senaste "beck - det tysta skriket" igen? den var ju faktiskt riktigt bra :)



och förresten, the shit is on! 10:e november! jag längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0