fylla med stort f

kvällen började bra med hemmagjord sushi ala crillan & helojna, muuums! efter det knallade vi ner till granngatan till söta sara, där också puman hanna befann sig. blev mysiga timmar med tjejerna. vi hinka vin, snacka skit och sådär som bara vi kan :)

det blev sedan dags för harrys, och där hände det grejer. jösses! jag heja på massa gamla kändisar, slog klackarna i taket och så tappade min klocka, men som jag sedan återfann på dansgolvet (damm i'm good!). jag hade riktigt roligt   (..men saknade vissa)

jag pallade inte med garderobskön, så jag plockade ut mina grejer en halvtimme innan stängning och sedan satte jag kurs hemåt. liten, full, vinglande flicka på heels, ingen vacker syn. nästan så jag skäms!

för att minska min rädsla för snuskgubbar gick min telefon varm. intressant samtal men som spårade ur ju nämre hemmet jag kom. jisses.. vad hände sen? j a d u ? ! ?


tack mina pinglor cristin, sara & hanna för en superkväll.
..och hanna, du saknades på dansgolvet! 

Kommentarer
Postat av: h

mm, som bara vi kan ;) ingen annan skulle någonsin förstå

2008-04-27 @ 18:44:57
URL: http://tjolanta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0