gäsp

första kvällen på länge som jag inte spenderar med en bok i knät. skönt! gick fint på provet idag, tror jag. peppar-peppar! ikväll har jag & mams varit och veckohandlat på maxi.. gud vad jag lurar på henne massa saker som "jag ska laga nångång", hahaha! :)

efter maxi blev det käk och tv. det där sök-programmet på tv4.. rätt coolt egentligen. han grät, hon grät.. jag grät. haha. vilken tönt jag är ibland (ibland!?!) haha. efter det blev det mys med räkor, gottgott! och nu ska jag snart sova. är så grymt trött, gäsp!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag såg reprisen igår när jag var bakis. All vätska som behövdes i min kropp för återhämtning gick åt till att böla åt programet. Så kan det gå. You are not alone! :)

2008-04-07 @ 09:55:10
URL: http://theresebarajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0