kors i taket!

rättade alldeles nyss mitt höskoleprov. ja, bara rättade.. poängen får vi ju hemskickat om cirkus fyra veckor. men hur som helst. haha, ja.. för att göra en lång historia kort: det gick väl inte kanonbra direkt (hade jag räknat med nåt annat? i'm blonde!)

jag fick mest rätt på ordkunskapen, vilket jag nästan trodde. men jag fick en smärre(!) chock när jag insåg att jag hade näst mest rätt på matte-delen, herrejeeeesus! haha!

tja.. detta betyder väl att jag måste sugit rätt hårt på de andra delarna och chansat sjukt bra på matte-delen. men jag kan inte låta bli att skratta.. hahahahahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA gumman, grattis! Ja tror att jag var den enda som inte skrev ner dom dära frågorna. Vågar inte ens rätta dom hemma. Hahaha. Du, en fika på stan vore nått framöver. Vad säger du? För-snack om valborg =)

2008-04-09 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0