rapport: födelsedagskalas hos h2

i lördags bjöd h2 in alla sina fina vänner för att fira(?) att hon blev ett år äldre. det blev en riktigt trevlig tillställning. jag menar.. god mat, mycket dryck och de bästa vännerna. det kan liksom inte göra annat än att spåra ur :P

harrys var helt okej, har dock haft roligare.. men det funkade. kvällens nattamat käkades på dk och jag fick lite oförberett stå för "efterfest" (kan man ens kalla det för det?) och sovplats åt de flesta (tack mam&pap)

dagen efter blev vi bjudna på frulle hemma hos födelsedagsbarnet. det blev också kubbspel, två andra sällskapsspel och middag hemma hos hanna innan vi behagade att ge oss av. en klockren bakisdag!

tack min allra sötaste h2 för en kanonkväll!
och ni andra också såklart!

Kommentarer
Postat av: Crillan

Åh önskar man hade kunnat va me på den bakisdagen, själv fick man ju spendera den i bilen :( nu måste vi snart ta en bakisfika på ströget, det har jag saknat! :) Kraaam

2008-04-01 @ 18:44:24
URL: http://cristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0