bästkusten 2008

men.. jag har ju glömt!
 
jag har ju glömt att berätta om min lilla tur till västkusten. jag brummade ner förra fredagen, stannade till för lite shopping på ge-kås (hejhej kräfthattar!) och sedan vidare till varberg och min fina nena.

men hann inte mer än att bromsa förrän vi satte ny kurs, mot halmstad. där avnjöt vi vin och käka cheeseballs i stockholmssällskap. kvällen blev lung, men så trevlig.

lördagen blev seeg, ligga-i-soffan-och-se-på-tv-samtidigt-som-man-slumrar-till-seg. när vi senare på eftermiddagen kände oss lite piggare for vi tillbaka till varberg och det var dags för nästa fest. denna gången: en lantfest & sociten (kom jag så långt?)

söndagen spenderades med varbergs kända kebabpizza och delar av "housegänget", vilka fina människor! saknar er massor!


ibland är det skönt att komma bort. speciellt när man får komma bort till någon som man kan vara sig själv med, inga konstigheter alls. jag har en själsfrände, och henne håller jag stenhårt i, s t e n h å r t.                                       ~ ( helena ♥ helena ) ~

Kommentarer
Postat av: Bofsan

haha :D

du får gärna rekommendera mig för andra i så fall :)

2008-08-11 @ 16:26:25
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: Alicia

Oj, vilken duktig mamma du har! =)

2008-08-11 @ 16:33:44
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Therese

Det var kul att du kom! En snabbis med pizza är bättre än inget umgänge alls :)

2008-08-13 @ 21:56:29
URL: http://theresebarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0