bakisdagar som man faktiskt gillar

vaknade imorse av att mamma väckte mig. hon sa att det kändes som att väcka en prinsessa. ja, för jag hade nämligen somnat i min rosa tårtbakelse (ja, klänningen alltså) jag var nog lite berusad igår, hihi. heja smuggelsprit!

hjälpte mamma som så snällt syr en nyårsblåsa åt mig. en svart historia, ganska annorlunda mot mina tidigare beställningar. men den blir nog kanon skulle jag tro.

på eftermiddagen blev det en promenix med sara. slutdestination: cristin & kaffe. martina hängde också på. så härligt med bakisdagar i glada (läs: trötta, sega) vänners lag. samtalsämnet: gårdagen & karlar, giiiivetvis ;P

promenerade hem för klänningsprovning och lite käk. så nu är jag mätt och belåten och sitter här och väntar på att klockan ska ticka iväg (bra tid att blogga!) för kl 21 är det sagan om ringen och ost&kex-kväll med pinglorna. bakisdag med stil, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0