dom läser ju bloggen för tusan

vilka då undrar ni nu säkert?

det ska jag ta och tala om. lugn, lugn, det kommer :) allt började i lördags med en hektisk stängning på jobbet. ombyte, sminkning.. iväg till bussen och till ..festen!

jaaa, inte vilken fest som helst. utan neej, personalfest! vi åt gott, drack gott och samtalade mest om jobb (är det alltid så på personalfester, att det börjas med jobbsnack?)

men sen gick det huxflux över till bloggar och jessica säger: "jag läser blondinbellas, stinalee.. (och någon mer som jag inte minns nu)" jag svarar och säger att jag också tittar in på deras då och då. då säger cheferna: "vi/jag brukar läsa helenas blogg"  !?!!??

jag sitter och gapar. vaddå, läser mina chefer min blogg? jösses, dags att överväga att stänga ner den här skiten kanske? eller iaf tänka lite mer på vad man skriver och hur man uttrycker sig. j ö s s e s !

aja, hur som helst.. personalfesten var super. och jag, som festansvarig på jobbet, har redan börjat fila på nästa galej :)

ett extra hej till mina chefer - hej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0