eftersnack - julen 2008

sista klappjakten den 23e, med sara & martina. sara hade visst missat skillanden på harmoni & kroppsharmoni. det var underhållande, mycket underhållande. blev en god chailatte & massa skvaller på frökens.

julafton: ett jobbpass, sen kalle, sen mat och tillslut tomten. det bästa med julen är att se barnen som blir överlyckliga över alla klappar, resten kan jag strunta i. runt kl 20 däckade jag i sängen. hej feber, ledvärk & världens skallebank!

upp ur sängen steg jag inte förrän morgonen den 26e. alltså fick jag hoppa över både hugos på julaftonskvällen och linkanfest på juldagen. det sög, hårt. men desto mer taggad var jag för årets hemvändargalej: annandagsbalen. vilken bal! vilken feeest!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0