hjärtefest, skumpa & hotellyx

är nu hemma från jönköping och det stora brakpartyt, hihi (har hunnit en sväng till örebro med faktiskt)

för er som trodde att jag skulle ladda upp en bild på min rosa tårtbakelse till klänning har så felfelfel. jag knäppte inte ett endaste kort på mig själv. och ta ett kort på den nu funkar inte då jag råkade spilla ner den med rom&cola när jag lekte "smugglare". haha. "äsch, fläcken syns knappt" det gjorde den idag kan jag säga ;)

bilresan till och från jönköping är en historia för sig. haha. lovefesten var kalas, sällskapet var ännu bättre och fy tusan vad full jag blev. all kärlek till jens, tobbe, hanna, clara & snoddas.

nu är jag bakfull och nyknullad
(tja, för det är väl ungefär samma sak? eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0