kramkort är min grej, eller?

på hjärtefesten i lördags fick de som ville fylla i sk "kramkort" som man sedan skulle ge till någon på festen. man fick fylla i sitt namn, raggets namn, vad man ville göra med denna person och varför. och sedan hur man ville bli kontaktad.

jag fyllde givetvis i ett kort, hittade min prins och gav honom kortet. jag fyllde även i jens kort: "jens the man tycker att du är het och vill knulla. kontaktas på city hotell, rum 12XX eller telefon" snoddas fick uppdraget att utge sig för att vara jens, ragga upp en brud och stoppa på henne kortet. men vi har inte hört ett knyst, hahahaha!

antingen gjorde snoddas ett dåligt intryck eller så var jag lite vulgär på kramkortet? jag hade dock dumpat en kille utan att blinka om han kallade sig själv för "the man", haha. iof, har man en "smileyslips" (som snoddas) så går det nog åt pipan redan där?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, så mycket Vadstenaliv!!

2008-02-21 @ 10:29:34
URL: http://joxanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0