bad, bad, bad dream

vaknade med världens största klump i magen - hur kunde han? jisses, det trodde jag aldrig. men som tur var var det bara en dröm. en hemsk sådan dock, men fortfarande bara en dröm.

ilsket sms for iväg i hopp om tröst. jag får min tröst ikväll efter jobbet. det känns bra. då ska det även planeras inför kommande event. hotell eller inte hotell?

men innan dess ska jag hunnit laga lunch, tittat på days of our lives och varit en sväng på skolan. jag håller också tummarna för att det blir en sväng till stan med mams (..och hennes kort) ibland är jag elak och utnyttjande. men bara ibland. eller?

Kommentarer
Postat av: Marie

usch, days of our lives kan man ju bara kolla på när man e sjuk o inte har nåt val =P

mm, hotell lät nice...gärna på ett varmt o exklusivt ställe..

2008-01-07 @ 20:43:44
URL: http://pleasedontstopthemusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0