dags för lösenord kanske ?

jag funderar på att skaffa lösenord till bloggen. har insett att det är lite läskigt att inte veta vilka som läser ens blogg. en del (läs: hannapanna) kommenterar, men långt ifrån alla. haha. (iof godkänner jag inte alla kommentarer.. haha)

jag skriver inte bloggen för att folk ska läsa, utan för att jag ska kunna skriva av mig och sen gå tillbaka och kunna minnas. så kanske borde fixa ett lösen? äsch, jag vet inte.. det tåls att tänkas på.

men det vore roligt om ni som läser kommenterar nån gång..
...speciellt du, du och du!

Kommentarer
Postat av: lii

jaaag läser ju, men det var väl ingen överraskning ;) o mig behövver du inte vara rädd för hahaha. kram!

2008-01-06 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0