det är nästan historiskt(?)

yep, ni förstår gott folk.. jag har denna helgen haft min FÖRSTA VITA HELG sen i början av maj -07. men det hängde på håret där en stund. "en öl helena, vill du ha?"

det blev (efter mycket om och men) en spelkväll igår. jag & macke åkte in till gustaf där alex & byström joinade. tp stod på tapeten. shit, jag som är såå allmänbildad (får alltid ångest efter att ha spelat det och lovar dyrt och heligt att jag skall lära mig alla frågor utantill) stor respekt till macke som tog hem vinsten efter cirkus 2 h :)

image262image263

(
psst! ..jag kom på andra plats! ;) typ iaf )

Kommentarer
Postat av: fiaa

grattis gumman verkligen blir sååå stolt över dig;)
keep going girl you can do it..
te snart?!;)

2008-01-14 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0