ett så kallat "nyårslöfte"

ni som känner mig vet hur lätt jag har för att gå upp mitt i natten för att äta nattamat (illa, jag vet!) ett av mina nyårslöften är nu att dra ner på det. jag har dock gett mig själv tillåtelse att käka nattamat efter fest- & krogliv (vem överlever utan det liksom?)

jag satt och dividerade lite med gustaf här nyss. han sa att hans mat- och sovklocka ringde, och att han hade en känsla av att det inte var matdags. då nämnde jag att jag var hungrig (såklart!) och tillbaka skjutser han:


"sup inte ner dig för att få käka sent bara.. det är nog sämre än att bara äta"  vad är det för nedrans påhopp? jag som har "problem" med spriten också. tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0