inga vänner utan vinbox ?

idag lyxade jag till det med en ordentlig(!) sovmorgon. vaknade inte förrän kl 13(!!), då mamma bankade på dörren. jösses, kan man ens sova så länge? läskigt..

nu har jag precis pillat i mig min frukost och ska strax bege mig in i duschen. ikväll blir det kusintäff hos f&f. runt 20 pers skulle vi bli enligt ryktena. men det blir en alkohol-FRI kväll iaf. min lever behöver det, annars går den ut i ordentlig strejk snart.

efter träffen hos f&f hoppas jag på film-, tappas- eller spelkväll. men kommer väl sluta med att jag sitter hemma och tjurar. brukar lätt bli så när inte vinboxen är inblandad. shit, jag måste lära mig umgås med mina vänner i nyktert tillstånd nu..

hur skall det gå egentligen? ge mig en vinbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0