marlena is the salem serial killer

igår somnade jag vid 21-tiden (ja, hör & häpna gott folk..) men vid 22-tiden väcktes jag av årets hittills kanske största sms-attack. shit. bara för att jag för en gångs skull somnat tidigt..

kl 02 vaknar jag igen. rullar runt lite i sänghalmen och försöker sömna om i cirkus 10 minuter innan jag ger upp. sen blev det film fram till kl 04 och efter det slocknade jag igen.

blev sedan väckt av mams vid kl 07, då det var dags för skönsång, frukost på sängen och paket till pappa. det är nämligen hans dag idag (tillsammans med en hoper andra.. t.ex. petter & johan - grattis grattis!)

image261jag gick sedan upp till sängen igen för att snooza en stund, tittade på lite film och sen kl 9.50 började ju days of our lives :) när det var slut så sökte jag på lite youtube-klipp alá days of our lives - vilket jag icke skulle gjort. nu rasade hela min värld samman. herre min ge vad konstigt det kommer bli framöver.. förstår nada?!?

jag stannade kvar i sängen tills klockan slog 16 då jag tyckte att det var dags att hoppa in i duschen och tvaga mig lite inför kvällens födelsedagsfirande. f&f & syskon + tillbehör dök upp kl 18 och nyligen avslutade vi en mycket trevlig middag.

så såg mig dag ut. slö slö slö. inget vettigt alls. verkligen inte. och jag är inte ett dugg stolt, tvärtom!.. imorgon ska jag bättra mig, jag lovar! stan, kalas nr 2 & myskväll med finfin vänner - alkoholfritt! (vad är det för jävla ord? alkoholfritt?!)


Kommentarer
Postat av: Kent

Alkoholfritt betyder att det är fritt från alkohol så som rökfritt och föräldrafritt. Det grundar sig kanske på ordet fri. (nåt sånär övertydlig och dryg. Men jag vill bara väl. Du är en bra en du Helena.)

2008-01-14 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0