mina kommande helger

januari:
första helgen: done! no way att jag var nykter (som jag förövrigt hade loooovat. jag vet!)
andra helgen: födelsedagskalas x 2. och så pratas om film-/myskväll? (öh? nykter?)
tredje helgen: skåne kanske? (fast hur skulle jag ha råd med det? idiot!)
fjärde helgen: inflyttningsgalej hos anna i linkan. oyes, jag längtar! fet jävla fet röj!

februari:
första helgen: födelsedagsfest hos grannen? jag hoppashoppas!
andra helgen: obokad. vill du boka? ;)
tredje helgen: stooor alla hjärtansdagsfest & hotellmys(?) i jönköping.
fjärde helgen: ?

mars:
första helgen: inflyttningsfest hos paret c&p i den kungliga huvudstaden.
andr...
...äsch, nu orkar jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0