roadtrip, bockfarm & fest

igår bestämde jag, hanna och macke oss för att ge oss ut på en färd i sverige. vår slutdestination var vingåker(s factory outlet.) det blev en trevlig tripp, trots ingen av oss inhandlade så mycket. på vägen hem stannade vi i katrineholm för lite mat, mys.

när vi kör förbi norrköping inser vi att det är onsdag & platens i lkpg har halvapriset i baren ikväll. givet, tänker vi! larmet går runt och alla grabbar + pinky (minus drougge) sluter upp. jag leker värdinna i en lägenhet som inte är min, vi pyntar fint och skriver lappar. på något sätt(?) tar vi oss sedan ner till platens bar där vi finner ca 7 andra personer. haha. men man har inte roligare än vad man gör sig.. och vi hade svinkul :)


dagen/kvällen/natten kan i korta drag beskrivas med dessa ord:
bockfarm. gps. mc donalds. felparkering. surtanter. doggybag. baksäte. tokdans. toalett. drinkar. hakepi. "paket" (läs: stånd) trapphus. hemlisar. bus. tårar. gos & mycke kladd

Kommentarer
Postat av: h

tårarna var så onödiga...älskar ju dig oavsett ängeln min :) puss H

2008-01-04 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0