vuxenpoäng: snacka recept

tenu när dagen lider mot sitt slut kan jag luta mig tillbaka i soffan och känna att det blev en ganska bra dag till sist iaf. ha! skolan var intressant, shoppingen billig och days of our lives tittade jag knappt på (massa pluspoäng!)

när skymningen föll (eller tja, ett tag senare..) begav jag mig över till grannfrun på en kopp ljuvligt vaniljte. mycket gott. men det bästa var nog helt klart skitsnacket, skvallret & skrattet :)

och vi ska inte tala om när vi babbla recept och matlagning. yeah, vilken hejare jag är på det :) och faktiskt, det var intressant. tro det eller ej. haha. (när man inte får äta maten kan man väl iaf få prata om den?)


Kommentarer
Postat av: Elin

vuxenpoäng! bra där! =)

2008-01-08 @ 10:10:24
URL: http://eelinw.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0