dessa "tjällmobor.."

jaja, jag vet att man inte ska dra alla över en kam men nu gör jag ett litet undantag eftersom jag inte har en aning om vad de hette eller om alla ens var ifrån tjällmo...

när jag städade i torsdags efter festen som hölls dagen innan så fann jag tuggummi inkletat i mattan, "nedrans tjällmobor.." tänkte jag direkt.

men inte nog med det..

...idag när jag flyttar om bordet och grejar så märker jag att någon idiot också kletat ett tuggummi under bordet (ja, ni vet som vissa gjorde under skolbänkarna i högstadiet)

jag förstår inte vad som är så svårt? gå till papperskorgen och spotta ut det? lägga det i en servett? att det ska vara så svårt.. j-vla puckon, iditoter, ja.. j-vla "tjällmobor"!


uppdatering 14/7:
mamma har nu hittat ytterligare ett tuggummi, denna gången fastkletat på väggen. jösses amalia.. VÄX UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0