tacka gud för reklamavbrott

ja, jag överlevde gårdagen. alltså efter att ha sett "the ring" menar jag. men läskigt var det, hujedamej. jag säger som min kära vän sa "tacka gud för reklamavbrott".

efter att filmen var slut ville jag lätta upp stämningen lite med en annan film. fick bli en beckfilm, har ju sett dem ett tusental gånger så inget skrämmande där inte. sätter igång filmen och allt ät frid och fröjd.. tills filmen börjar hacka och brusa. USCCH, då blev jag faktiskt lite skarj minsann.. (har du inte sett "the ring" så förstår du nog inte..)

ikväll visas the "ring numero två." och såklart måste jag se den också. men ikväll har jag sådan tur att jag inte behöver somna ensam efteråt. mams&paps är åter tillbaka på hemmaplan plus att jag har finbesök från skåne.

Kommentarer
Postat av: Hanna

s e v e n d a y s

2008-07-11 @ 23:26:47
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Postat av: Titti

Klart vi vill!!!

2008-07-13 @ 22:08:14
URL: http://rosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0