veckan börjar med måndag

helgen är förbi och visst, det var en riktigt trevlig sådan. dock började inte fredagen så jättebra, haha.. hade visst kollat fel dag i kalendern och kom därför 1.5 h för tidigt till jobbet, suck.

dagen flög sedan förbi och mor&far kom hem. det blev mat och genomgång av deras semestertripp, skönt att ha dem hemma igen (mamma påpekade även det 3:e tuggummit.)

på kvällen hämtade jag patrik vid bussen sen såg vi "the ring 2" tills vi somna som två döda sillar. kl 04.30 ringde klockan på lördagsmorgonen, det var då dags att köra patrik till skänninge där hermans svensexa skulle börja ta fart..

blev sedan en sväng till stan och sen till crillan för att checka in hennes nya lya. direkt efter det bar det iväg på kalas.. lilla olle fyllde 2 år (eller var det 3? eller 4?!)

när magen var fylld med massa god mat, tårta och grejer så styrde jag kosan in mot skänninge för att delta i slutet av svensexan. och som jag sa: " - undra om jag är välkommen som gäst eller som strippa?" :)

söndagen blev en dag i slapphetens tecken. sov länge, såg film, grillade och åkte en sväng till linköping. patrik kan verkligen det där med jeansshopping, det tog 10 min från att vi parkerat tills han hade betalat. gött.. sen tog vi lite glass och så åkte jag och lämnade av honom vid tåget. usch, jag hatar avsked..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, är han redan 2 år?! Kommer ihåg när du inte vågade säga till mig att han hade födts..:P

2008-07-14 @ 17:32:38
Postat av: Helojna

..nu hänger jag inte alls med här?!

2008-07-14 @ 19:49:46
URL: http://helojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0