ketchup-effekt..

haft en dag med sjukt mycket jobb. men var tvungen att va ledig några timmar för att åka till skolan och göra mitt sista prov. men direkt efter cyklade jag tillbaka till netto, och hem kom jag inte förrän kl 21 (jag ser dollartecken! ..eller inte.)

imorgon blir nog en likande dag. jag hoppas vi jobbar på och får undan så mycket som möjligt tills fredag så vi kan sluta nån gång på eftermiddagen. har verkligen ingen lust att sluta kl 21, då är jag inte i åtvid och på frasses galej förrän midnatt. inte bra alls..

appråpå mycket jobb.. inte nog med allt jobb på netto nu. dessutom ringer statt och vill ha mig att jobba (har inte hört från dem på månader).. snacka om ketchup-effekt.

..nu slocknar prinsessan!
( men prinsen saknas )

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack för att du alltid tar hand om mig! <3

2008-06-07 @ 19:21:26
URL: http://tjolanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0