ett år äldre (fast jag känner mig som 14)

först vill jag tacka alla för alla gratulationer jag fick igår. ni är supergulliga! det blev en ganska okej dag ändå (så länge vi inte nämnar min nya ålder) jag väcktes med frulle på sängen och paket. sen blev det att plugga lite och sådär.
 
syster mellan ringer i panik och frågar om jag kan hämta en sjuk unge på dagis. kan man liksom säga nej när man dagen innan fick ett halsband för att man är världens bästa barnvakt? näe, precis. bara att hoppa in i bilen och hämta den sjuka, men söta.

blev även medbjuden på hockey, lhc möter några? vip-biljetter. nice! blev ruskigt glad att jag blev tillfrågad. men när jag tog mitt förnuft till fånga insåg jag att det är slöseri att ge mig en vip-biljett. kan ju nada om hockey. hahaha. dessutom hade jag ju andra planer för kvällen. men synd, för det hade nog blivit  trevligt, r i k t i g t  trevligt ! *ler*

sista samtalet jag fick på kvällen var efterlängtat. snoddas överlevde fjällen OCH han kom ihåg min födelsedag. kors i taket!

nu väntar plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0