herrejävlar!

blev ingen bugg i fredags, kanske lika bra det. jag hade ju ändå känt mig ganska lost där. haha. istället var jag hemma och sov. gud så skönt!

men igår blev det partyparty iaf. och det blev varken åtvid eller linkan. det blev motala och harrys. herrejävlar vilken kväll.. natt.. morgon! på morgonpromenaden mådde jag verkligen s k i t. högklackat, trasiga strumpbyxor och mascara i hela ansiktet.. kan det bli mer "walk om shame"?

nu är det bara att ladda om batterina och ställa in siktet på nästa helg. den festen kan inte bli misslyckad. jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: carl-jan

haha fick du dig ett one night stand helena??? =)

2008-03-23 @ 16:50:40
Postat av: Helojna

hej du carl-jan,
näe. one night stand skulle jag inte kalla det. bara efterfest :)

2008-03-23 @ 18:38:49
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Crillan

haha den kvällen ska garanterat göras om (inte morgonen) ;o)

2008-03-23 @ 21:34:49
URL: http://cristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0