perfect day

dagen började med ett besök på motala lassarett med söta cristin, kanske inte dagens höjdpunkt, men helt okej. blev sedan hemskjutsad och bänkade mig framför skolgrejerna. duktigt, men kom jag någon vart mån tro? njaee..

efter lunch begav jag mig mot stan, där jag skulle gå på anställningsintervju. jag är faktiskt nöjd med min insats, kan ju inte göra mycket mer än att vara mig själv. "hur är det med kontollbehov, har du sånt?" haha!

strax därefter stöter jag på min snäcka hanna helt oväntat. vi gjorde stan, vi gjorde whatstone & vi gjorde mjölby. och vi hade nedrans trevligt under tiden. jag blev ett par byxor, ett skärp och en nedrans massa tyg rikare.

tillbaka i motala släppte hanna av mig utanför optikern. jag hade lovat mig själv att jag skulle klaga på mina solisar som jag köpte för två veckor sen. men det tog emot, gillar inte att klaga.. speciellt inte på saker som jag valt :) men det gick finfint och jag ska på ett par nya. ibland är jag ju bara för bra :)

på lördag är det fest mina vänner!
fy fan full-fest. jag vinner!

Kommentarer
Postat av: Leila

Vi letar upp stället ihop gumman, Ja har noll koll vart det är på platen ja med.. hahaha

2008-03-28 @ 02:15:39
Postat av: Crillan

Haha nej fy fan full vinner jag lätt ;o)

2008-03-28 @ 18:16:32
URL: http://cristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0