sanna nielsen är trevlig

födelsedagskalaset är över och jag fick den bästa pressen ever - svårslaget! blev en trevlig kväll med alldeles för mycket godsaker, dock höll jag mig borta från vinet.

ja, ni har så rätt.. detta innebär min andra vita helg sen maj -07. haha. men ärligt, orkar inte behöva bevisa saker för andra. jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag kan!

schlager igår också ju. jag vet inte vad jag ska säga.. vann rätt låt eller inte? tja, jag röstade ju inte så jag ska väl inte gnälla. men farfar "känner" ju sanna nielsen, hon är trevlig. så han var besviken att inte hon vann. jag vet som sagt inte.. riktigt svårt.

men största besvikelsen var nog ändå björn gustavsson, t y v ä r r. han var bra, men långt ifrån carina berg-låten, glöggfyllan och den klockrena dikten i delfinalerna..  ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0