sthlm tur & retur

helgen började med tvkväll på västra vägen. anna, jag & gustaf. haha, några goa skratt fick vi allt. anna som stönar när hon äter sk "glass" och jag som undrar hur japaner kan sitta på knä i en evighet - somnar inte benen liksom?

på lördagmorgonen blev det frulle och sista minuten packning.. iaf för vissa. sen hämtade vi upp maria och påbörjade våran resa mot huvudstaden (bullshit, hålan märsta!) bilfärden började bra, men sträckan genom sthlm var bland det värsta. haha. jag kunde lika gärna haft en ögonbindel.

väl framme i märsta yrade vi runt i bilen eftersom jag var så säker på att crillan bodde i ett blått, förlåt jag mena rosa, hus. det var så fel det kunde vara. hon bodde i ett annat område och i ett tegelhus. haha.

hos crillan blev det slappt, lunch och youtube. klockan tickade på och paniken kom smygande. när alla var färdiga och sådär ruskigt läckra började festen. folk droppade in.. vi skratta åt björn gustafsson, sjöng singstar och hittade vänner som känner vänner.

på korgen spillde crillan hela tiden på anna, det var slisk&slusk vart man än vände huvudet och peter var den som var mest på lyset och gned sig lite här och där ;)

söndagen spenderades på pizzeria, i soffan och i bilen.. en lika ruskig biltur som på vägen upp. men vi överlevde, även om jag förvarnde om olyckor. haha.

det var en trevlig helg, tack crillan!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, det låter kalas de! jag hade oxå jätte gärna hängt på om jag vart hemma :)

2008-03-07 @ 03:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0