en låååång dag

dagen började med att klockan ringde långt före tuppen ens funderar på att gala. jag begav mig till jobbet där jag skulle agera superwomen(!) och jomenvisst, jag lyckades röja undan en hel del. men inte allt. men chefen var nöjd iaf :)

slutade kl 11, men kom inte därifrån förrän vid 12.30. jag förstår inte att det alltid ska ta sådan tid för mig att ta mig därifrån. haha. hur som haver, jag begav mig iaf hemåt. duschade och grejade och sedan promenerade jag duktigt upp till stan för att möta upp hanna för en kaffe (iofs fel, jag drack en svingod varm choklad & hanna en tråkig te)

men vad hände sen? inte gjort något vettigt alls. dagen har varit lååång, för lång. det var många dagar sen jag var ledig såhär många timmar. och imorgon jobbar jag kväll vilket innebär att jag är extra långledig. vad att göra?

till helgen är jag ju iofs också ledig. men då finns det planer. planer på fest, givetvis. vad trodde ni? nu är ju bara frågan vilken stad vi ska välja. linköping? motala? eller ska vi kanske göra debut i e-tuna?             den som lever får se


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej! Jo det är fint med oss , precis varit magsjuka båda två men vi börjar repa oss. Ja en helg i etuna får det allt bli någon gång = ) Vad jobbar du med föressten ?

2008-11-13 @ 22:14:04
URL: http://alexandrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0